Ahad, 6 November 2011

Tauke Baru AO Pets Shop

 Salam sejahtera semua.. AO Pets Shop telah berpindah ke lokasi baru di No 11, Jalan Arau, Tok Naya, 02600 Arau, Perlis..
 Sebenarnya,, lokasi baru ni tidaklah jauh dengan lokasi lama.. he he.. selang 4 buah rumah kedai je... Luas skit je, dan paling penting ketinggian tapak kedai ini adalah lebih tinggi 1 kaki dari kedai lama. maklum saja la kawasan rumah kedai yang saya sewa ini adalah kawasan regular banjir... tapi saya tiada pilihan lain disebabkan dekat dengan kediaman saya.Senang skit nak atur pengurusan memandangkan perusahaan ini melibatkan benda hidup...
 Saya telah menyiapkan rak 2' tinggi untuk meletakkan semua barang dan peralatan  bagi mengurangkan beban sekiranya berlaku bencana banjir..
Haa ni dia tauke muda AO Pets Shop.. Adam Harits Azharudin.. Kedai ini dibuka setiap hari mulai jam 9.00am - 6.30pm.. Sabtu sehingga jam 1.00pm sahaja..Kalau saya tak keluar cari barang, saya akan buka sehingga jam 6.30pm.. Sama juga dengan hari Ahad..Selalunya hari Ahad Saya akan buka pada jam 2.30pm memandangkan pembantu saya, En Mansur ada urusan perniagaannya sendiri pada sebelah pagi..Tetapi sekiranya saya tiada urusan lain, saya akan buka hari Ahad mulai jam 9.00am.  AO Pets Shop juga beroperasi pada sebelah malam.. di buka setiap malam mulai jam 9.00pm - 11.30pm...Semoga perkhidmatan ini dapat memberi kepuasan kepada semua peminat burung di seluruh negeri Perlis...Terima kasih kepada rakan-rakan yang memberi bantuan dan sokongan selama ini...

6 ulasan: